Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенон за Alfa 156 facelift? Мнения за xenon.bg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Иначе лупите за 156 са тези - https://bktuning.com/product/3149/bi...-mini-2-5.html

    Бях се засилил и аз едно време да слагам, но катo видях колко разглабяне е и ми мина мерака...

    156 2.0TS

    Comment


    • #17
      Сваляли се предните подкалници и колела - глупости.
      Монтирал съм лупи на 156 и нищо не се сваля освен бронята и фаровете за 15мин.
      А това с рефлектора и ксенона, е пернишки електоржен.
      Имам три коли на рефлектор в момента.
      Никога няма да ги превърна в електрожени.
      Това, че хората са толерантни, и гледат просто някак си да се разминат с електрожените ти, и не светкат, не значи, че фаровете ти са ОК.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #18
        И как развиваш болтовете дето държат бронята за калинка?
        Щото един капут ми натисна бронята и хлътна навътре. Гледах, гледах, отгоре, отдолу(на канал) и единствения начин да достигна до тея болтове беше да сваля гумата и подкалника.

        БТВ, пропуснах и друго - като сваляш бронята, трябва да свалиш и кората под мотора, разбира се. Още работа...

        А колата си я взех с ксенона, не съм я правил аз така.
        И пак да попитам. Ако хората са толерантни, що когато съм забравил фаровете за мъгла ми присветкат, а когато съм само на къси никой не ми светка? Много ясно че не им пречи. Преди да регулирам фаровете ми светкаха постоянно.
        156 2.0TS

        Comment


        • #19
          Защото ако светя на всеки електроженист трябва да карам почти само на дълги. За да се развият болтовете на бронята, които са в калника се свалят 2 рапидки от подкалника и нищо друго. Разбира се може да се свали и гумата и целия подкалник и кората отдолу, и колата да е на подемник, тогава ще стане за 4 сек, иначе ще ти трябват 30 до 1 мин макс.
          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

          Comment


          • #20
            И не разбирам защо намесвате кората под двигателя.
            Тя си стои на мястото, просто при монтажа се внимава да влезе над бронята.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #21
              Имам 147, предполагам захватите са по същия начин.
              Сваля се бронята. Няколко болта я държат като отвориш капака.
              След това подкалниците се държат за бронята. Навиваш волана в краен, като работиш от всяка страна.
              Махаш видиите или там с квото са хванати за бронята. Отваря се процеп. Бъркаш в него и развиваш по още два болта от страна. Обърнати са на обратно. Демек с главата на долу.
              Бронята пада и фаровете се държат на три болта и жиците си. Лесно е.

              Относно темата - ако ще се слага ксенон на кола която няма. Освен фаровете трябва да се вземат с оборудването. Запалки и окабеляване. Да се сравнят бушоните и релетата ако има разлика в тях.
              Не е трудно да се сменят с такива, но само фаровете, едва ли вършат работа. Със сигурност имат запалки. Вече за останалата част от захранването, не зная

              Comment

              Working...
              X